ISO 17025 – Zarządzanie skargami

ISO 17025 – Zarządzanie skargami

Akredytacja laboratorium wg ISO 17025 | Zarządzanie skargami

 

ISO 17025 – Najważniejsze aspekty

Udokumentuj proces przyjmowania, oceny i podejmowania decyzji w sprawie skarg.

Skarga: Wyrażone niezadowolenie [i]  Dotyczy działań lub wyników laboratorium [i]  Oczekiwanie odpowiedzi a) przyjmowanie i potwierdzanie, że dotyczy działalności laboratoryjnej) rozpatrywanie (m.in.. zebranie i zweryfikowanie wszystkich niezbędnych informacji) i ustalanie akcji) śledzenie i zapisywanie skarg) zapewnienie podejmowania działań.

Opis procesu postępowania ze skargami udostępniaj na życzenie stronom zainteresowanym.

Potwierdzić przyjęcie skargi i dostarcz składającemu sprawozdanie z przebiegu oraz jego rezultat; poinformuj o zakończeniu rozpatrywania. Rezultaty dostarczane na zewnątrz powinny sprawdzać i zatwierdzać osoby niezaangażowane w działalność laboratoryjną.

Zarządzenie plikami Cookies

Pliki Cookies są wyłączone.
Włącz pliki Cookies klikając "Akceptuję" w okienku komunikatu.

Więcej o ustawieniach prywatności

Strona domyślnie nie używa ciasteczek (cookies). Możesz zaakceptować cookies, aby umożliwić poprawne działanie wybranych funkcjonalności serwisu. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close